خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
نگرانی شرکت‌های اروپایی از تأثیر افزایش ارزش یورو بر کاهش صادرات
ترکیه و چین خواستار همکاری نزدیک امنیتی با یکدیگر هستند
تصاویر جذاب از کونییتس

۱۳۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

برخی شرکت‌های اروپایی و به ویژه شرکت‌هایی که در حوزه صادرات فعالیت می‌کنند نسبت به تأثیر افزایش ارزش یورو در برابر دلار بر حجم صادرات اروپا نگران هستند.

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به اتخاذ موضع سخت تر علیه جدایی طلبان مسلمان اویغور بر همکاری نزدیک امنیتی با پکن تاکید کرد.

«کونییتس/ Konjic» در شمال بوسنی و هرزگوین واقع شده و قدیمی ترین سکونتگاه در بوسنی و هرزگوین با قدمت بیش از 4000 سال محسوب می شود. این شهر با دو رودخانه تلاقی دارد و به همین از آب و هوای ویژه‌ای نیز برخوردار است و این دو عامل باعث جذب گردشگران به اشنر شهر می شود. تصاویری از این شهر را با کیفیت 4K در تابناک تماشا می‌کنید.

یک یگان مخفی گروه تروریستی داعش شبه‌نظامیان انگلیسی را به منظور انجام حملات تروریستی در خاک این کشور به طور ویژه آموزش داده است.

در جریان رقابت های لیگ فوتبال فرانسه - لوشامپیونا - ادینسون کاوانی و خاویر پاستوره دو گل برتری پارسی‌ها را مقابل تیم آمیان به ثمر رساندند. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید.

وزیر خارجه ایران در دیدار وزیر امنیت داخلی آفریقای جنوبی بر گسترش همکاری‌های دو کشور در همه زمینه‌ها به ویژه در حوزه‌های بانکی و اقتصادی تأکید کرد.

در فینال سوپرکاپ آلمان بایرن مونیخ و دورتموند در وقت قانونی به تساوی 2 بر 2 رسیدند و در نهایت در ضربات پنالتی، بایرن 5 بر 4 به پیروزی رسید. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید.

منابع اسرائیلی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته ویزای اردنی‌ها برای ورود به اراضی اشغالی را لغو کند.

«کریستین متسون / Kristian Matsson» که با نام هنری «بلندترین مرد روی زمین / Tallest Man On Earth» شناخته می‌شود، قطعه‌ای به نام «باد و دیوار / Winds and Walls» دارد. موزیک ویدیو این قطعه را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید.

در این ویدیو، در می‌یابیم بهره مرکب چیست و چه فرقی با بهره معمولی دارد؟ با مثالی ساده و 30 ساله این تفاوت چشمگیر را به شما نشان خواهیم داد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/